ufty |
Wysłany: Wto 8:55, 06 Cze 2006 Temat postu: |
|
Odpowiem sobie sam.
Funkcjonowanie Stridera
Podczas polowania strider będzie uczestniczył w polowaniu przy swoim panu. Metoda sterowania striderem podczas polowania jest taka sama jak metoda używana z innymi pieszczochami (to tłumaczenie mi się najbardziej spodobało :p ) petami, takimi jak hatchling, wilk itd.
Transport
Gracz, który przywoła stridera może używać przycisku (button) mount/dismount w oknie Akcji (the Action window) w celu jeżdżenia na striderze. Podczas jazdy na striderze różne parametry i wygląd ulegną zmianie.
Podczas jazdy na P.Atk i Speed będą takie same, jak stridera, a inne umiejętności będą takie jak gracza, który na nim jedzie.. Jednakże jeśli poziom gracza jest znacznie niższy niż poziom Stridera, na P.Atk oraz Speed smoka zostanie nałożona kara i zostaną obniżone. Na przykład, jeśli lvl gracza jest niższy od lvl-u Stridera o 5 lub więcej, P.Atk będzie obniżony o 50% lub więcej i za każdy dodatkowy 1 lvl różnicy będzie dodatkowo zabierane 5%. Jeśli różnica w poziomach pomiędzy striderem i graczem wynosi 10 i więcej, Speed stridera będzie zredukowany o połowę.
Jeśli poziom głodu podczas jazdy na striderze spadnie poniżej 50%, również będzie 50% obniżka prędkości oraz dosiadanie i schodzenie ze Stridera będzie ograniczone (niemożliwe?).
Jeśli strider podwyższy swój poziom, również wzrośnie jego prędkość poruszania się (Speed). I podobnie, jeśli zaliczy level down, jego prędkość spadnie.
Ograniczenia podczas jazdy na Striderze
Podczas jazdy na gracz może wciąż uczestniczyć w walce. Jednakże nie może używać umiejętności (skills) fizycznych, i jeśli jest ubrany w jakikolwiek sprzęt, nie ma on żadnego efektu na striderze. Z drugiej strony wszystkie umiejętności pasywne gracza są nadal aktywne w czasie jazdy. Ponadto gracz może używać magii podczas jazdy. Jeśli gracz na striderze jest pod działaniem leczenia (Heal), bufów lub de-bufów ta magia działa wyłącznie na gracza, a nie na Stridera.
Jeśli gracz otworzy inwentarz (inventory) podczas jazdy, to inventory stridera nie będzie widoczne. Jeśli jakieś przedmioty są używane, np. mikstury (potion) ich działanie dotyczy gracza, a nie Stridera.
Podczas ucieczki lub teleportacjai gracz dosiadający stridera zostaje przeniesiony razem z wierzchowcem.
Jeśli podczas jazdy na striderze gracz wejdzie do wody, używany będzie pasek oddechu gracza i jeśli on się skończy, HP gracza będzie się zmniejszało.
Jeśli gracz zsiądzie ze Stridera używając przycisku dismount lub komendy /dismount, strider automatycznie wróci do inventory. Ta automatyczna zmiana nastąpi również wtedy, gdy gracz się wyloguje, lub nastąpi jego odłączenie od serwera.
Całe doświadczenie zdobywane podczas walki na striderze jest dodawane dla gracza. Strider podczas jazdy na nim, zużywa dużo mniej pożywienia.
Kary
Jeśli między Twoim striderem a tobą jest duża różnica poziomów, nakładane są kary, czy też ograniczenia. Jeśli gracz ma poziom niższy od Stridera o 5 i więcej, atak fizyczny Stridera spada o połowę. Każdy dodatkowy lvl różnicy w poziomach zabiera kolejne 5% z siły ataku. Dodatkowo, jeśli różnica wynosi co najmniej 10 poziomów, dodatkowo spada prędkość stridera - również o połowę.
Inne kary związane są z paskiem głodu Stridera, gdy spadnie poniżej 50%. Głodny smok jest wolniejszy – jego szybkość spada o około 50% i możesz mieć problemy z jego dosiadaniem oraz schodzeniem z niego.
Jako zalety należy podać, że Strider mający poziom taki jak twój ma imponujące parametry – P.Atk, M.Atk itd. |
|